Såld på titeln

Igår var vi en sväng till stan och hamnade på Myrorna. Bokavdelningen var ovanligt uppstädad och fräsch så jag stod där länge och bläddrade. Hittade en pocket vars titel jag älskade och kunde inte låta bli att köpa. Det är nog första gången jag köpt en bok enbart för titelns skull och utan att ens läsa på baksidan. Undrar om jag är ensam om att göra så?  :-)
Men hur skulle man kunna motstå detta:
En liten hattaffär på hörnet

Har inte hört talas om den förut och har fortfarande inte läst på baksidan, men jag måste avsluta den pågående boken först innan jag sätter igång med den.
Tjing!
/Marie

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Det är en mysig bok!

2011-03-12 @ 18:25:40
URL: http://boktokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0